frumusete adwords

Upload: victoria-turcanu-maxim

Post on 06-Oct-2015

23 views

Category:

Documents


0 download

DESCRIPTION

Cum se vinde frumusetea pe Google

TRANSCRIPT

  • CUM se VINDE frumuseea pe

    Google

  • ?cine...

  • ?cine...

  • ?ce si unde...

  • ?ce si unde...

  • ?ce si unde...

  • ?ce si unde...

  • ?ce si unde...

  • ?ce si unde...

  • ?cum...

  • ?cum...

  • ?cum...

  • ?cum...

  • ?cum...

  • ?cum...

  • ?cum...

  • ?cum...

  • ?cum...

  • ?ce vindem

    1.Sntate (confort psihologic)

    2. Dragoste (strile afective)

    3. Statut (bani)4. Eu (personalitate)

    1. Scop (de la mine la tine)

    2. Produsul (oferta noastr)

    3. Necesiti (utilitatea produsului)

    4. Aciune (dac - atunci...)

    IDEI REZULTATE

  • ?cum...

  • ?cum...

  • ?cum...

  • ?cum vindem rezultate

  • ?cum vindem rezultate

  • ?cum vindem idei / vise

  • ?cum vindem idei / vise

  • Crearea listelor de cuvinte cheie

  • Crearea listelor de cuvinte cheie

  • Crearea listelor de cuvinte cheie

    Tipul de Potrivire a Cuvintelor CheieLARGpoate aprea n orice combinatie de cutare

    hotel chiinuhotel n chiinu, hotelul chiinu, hotel

    trei stele

    FRAZEOLOGICpoate aprea doar n succesiunea indicat n combinaia de cutare

    hotel chiinuhotel chiinu rezervare

    hotel n chiinu

    EXACTpoate aprea cnd cuvntul cheie corespunde exact combinaiei de cutare

    hotel chiinuhotel chiinu

    hotel chiinu rezervare

    NEGATIVpermite neafiarea anunului n combinaii nerelevante

    hotel chiinu istoric- istoric

    hotel chiinu

  • Crearea listelor de cuvinte cheie

    TehnicaCOPY / CUT - PASTE

  • Gestionarea listelor de cuvinte cheie

  • Gestionarea listelor de cuvinte cheie

  • Puterea cuvntului

    Structurat n 4 rnduri:

    maxim 25 de simboluri n titlu;70 de simboluri text;URL site instituional.

  • Reea Mediatic

  • google for business

  • SPLIT - TESTING Claude C. Hopkins Publicitatea tiinific

  • SPLIT - TESTING Claude C. Hopkins Publicitatea tiinific

  • SPLIT - TESTING Claude C. Hopkins Publicitatea tiinific

  • Optimizarea cheltuielilor

  • Bugetare

    CPC

    CPM

    CPCv (CPL, CPA)

    CPV (TRUE VIEW)

  • Bugetare

    Poziia Anunului n Rezultatele Cutrii =CPC max. * Scorul de Calitate

  • Bugetare

    PREUL DE FACTO PER CLICK=(Rank-ul celui mai apropiat concurent / Sorul de calitate max)

    + 0,01$ Exemplu:

    Agent MAX CPC * SC = Rank CPC de Facto

    A 0,25 $ * 7 = 1,75 (#2) 1,75 / 10 + 0,01$ = 0,18$

    B 0,22 * 10 = 2,2 (#1) PRE MINIM

  • Optimizarea cheltuielilor

  • STRATEGII

    BRANDING

    MARKETING

    REMARKETING

  • Cheiele succesului

    Targheting binedefinit

    Buget chibzuit

  • Ipoteza Reginei Roii_A slow sort of country!

  • Ipoteza Reginei Roii_A slow sort of country!

  • www.justclick.md

    V MULUMESC!